چرا باید مدارک خود برای ترجمه رسمی را مستقیم به دارالترجمه رسمی بسپاریم و نه به دفاتر واسطه و آژانس ها و دفاتر مهاجرتی؟

ترجمه مدارک برای اخذ ویزای توریستی / اقامت / مهاجرت

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که بهترین مرجع برای ترجمه رسمی کجاست.

برخی برای مهاجرت / اخذ ویزا ، بر این تصور اشتباه هستند که وکیل  مهاجرتی ایشان، آژانسی که برایشان ویزا / بلیت تهیه می کند ، موسسه ای که کارهای مهاجرتی را انجام می دهند که متاسفانه برخی مدعی می شوند خود دارالترجمه! دارند ، می توانند اسناد و مدارک شما را بصورت رسمی ترجمه کنند.

جهت اطلاع، این دفاتر واسطه اجازه دریافت مدارک از شما برای ترجمه رسمی را به هیچ وجه ندارند و درصورت پیش آمدن هر گونه مشکل از جمله جعل مدارک، استفاده از مدارک شما برای دیگر مشتریانشان ، گم کردن اسناد و مدارک شما، هیچ مسئولیتی متوجه آنها نیست و خطر ریجکت شدن پرونده شما نیز بالا است .

از طرفی بابت هر کاری که از شما می گیرند و به دفتر ترجمه رسمی مد نظرشان ارجاع می دهند هم پورسانت از آن دفتر ترجمه رسمی می گیرند و هم اینکه هزینه ترجمه گزافی از شما اخذ می کنند. قوه قضاییه با دادن پروانه به مترجم رسمی و صدور پروانه دارالترجمه / دفتر ترجمه رسمی تنها  به آنها اجازه دریافت اصل مدارک و ترجمه رسمی داده است و هیچ شخص/ شرکت/ سازمان یا موسسه دیگری به لحاظ قانونی اجازه این کار را ندارد.

از سوی دیگر ، شاید شما ندانید که برای اینکه مدارک خود را به دارالترجمه بدهید از کجا می توانید متوجه شوید که به دفتر درستی مراجعه کرده اید:

بله حق با شماست. شاید دفتر های ترجمه ای هم وجود داشته باشند که اجازه ترجمه رسمی ندارند اما باز به این کار مبادرت می کنند و نقش واسطه را ایفا می کنند.

برای حصول اطمینان از اینکه به دفتر ترجمه رسمی / دارالترجمه رسمی درستی مراجعه کرده اید توجه داشته باشید که حتما پروانه دفتر ترجمه رسمی روی دیوار در معرض دید نصب شده باشد . نام مترجم رسمی مسئول آن دفتر را بپرسید و اطمینان حاصل کنید وقتی ترجمه ها به شما تحویل داده می شود آدرس همان دفتری که به آن سفارش ترجمه داده اید را داشته باشد. در غیر اینصورت شما به دفتر واسطه / دلال مراجعه کرده اید.

برای اینکه خیالتان از بابت دغدغه ها  و نگرانی های آماده کردن مدارکتان راحت شود،  مدارک خود را به ما بسپارید:  واسطه نیستیم، خود کارهای خودمان را مدیریت می کنیم ، تاییدات دادگستری و خارجه را روی ترجمه ها برای شما میگیریم.  دارای پروانه رسمی از قوه قضاییه هستیم.

با آرزوی موفقیت هرچه بیشتر برای شما

# دارالترجمه رسمی ونک  # ترجمه رسمی # ترجمه مدارک